Vooraankondiging wandelvakantie in Oostenrijk - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cor Noorloos - WaarBenJij.nu Vooraankondiging wandelvakantie in Oostenrijk - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Cor Noorloos - WaarBenJij.nu

Vooraankondiging wandelvakantie in Oostenrijk

Door: Cor

Blijf op de hoogte en volg Cor

02 Augustus 2022 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Komende zondag zijn wij voornemens af te reizen naar Oostenrijk om, bij goed weer uiteraard, in de daaropvolgende 14 dagen in vier verschillende gebieden van Oostenrijk hopelijk zeer fraaie wandelingen te gaan maken.

In elk gebied hebben wij dagelijks de keuze/mogelijkheid om te kiezen voor een makkelijke of zwaardere wandeling, in het dal te blijven of juist naar boven te gaan en wel/niet met gids of op eigen houtje te gaan wandelen.

Kortom, de verwachtingen zijn hoog gespannen en het animo bij aanvang zeer hoog, hopelijk worden ze allen waar gemaakt!

Ook dit jaar ga ik proberen jullie dagelijks van een verslag van onze stoutmoedige wandelingen en ervaringen te voorzien (liefst met foto's daarbij natuurlijk). Zoals elk jaar wel de vraag mijnerzijds om, als je hier absoluut niet op zit te wachten, even te laten weten dat je ons veel succes wenst maar liefst wel uit de mailinglijst gehaald wil worden!

Voor nu even genoeg, het eerste reisverslag zal op 7 augustus (of wellicht een dag later) volgen!

Groeten,

Cor

• 02 Augustus 2022 - 18:01

Zwager RB:

Leuk weer, ben benieuwd naar de verslagen

• 03 Augustus 2022 - 15:20

Magda: